مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 خرداد 1403 ساعت 10:552024-06-08فناوري

همستر کمبات راه نات کوین را می رود؟ | تفاوت جدی همستر و نات


ضربه بزن، درآمد کسب کن؛ این شعار بازی هایی است که این روزها روی شبکه اجتماعی تلگرام داغ شده و با تجربه موفق نات کوین، حالا به تب اجتماعی در همستر کمبات دامن زده است.

- همستر کمبات راه نات کوین را می رود؟ تفاوت جدی همستر و نات ضربه بزن، درآمد کسب کن؛ این شعار بازی هایی است که این روزها روی شبکه اجتماعی تلگرام داغ شده و با تجربه موفق نات کوین، حالا به تب اجتماعی در همستر کمبات دامن زده است.

آیا همستربازها به آرزوهایشان می رسند؟ چند ماه پیش که ربات تلگرام نات کوین با شعار ضربه بزن، درآمد کسب کن در فضای مجازی معرفی شد، بسیاری از کاربران آن را جدی نگرفتند، به خصوص که شعار اصلی این بازی در ابتدا هیچ چیز و احتمالاً هیچ چیز بود.

در ادامه اما، سکه هایی که کاربران این بازی به دست آورده بودند به عنوان یک میم کوین در بازار ارزهای مجازی فهرست شد و صرافی های بزرگ بستر معاملات آن را فراهم کردند؛ کاربران موفق شدند سکه هایشان را که با ضریب یک هزارم به نات کوین تبدیل شده بود، به شیوه های مختلف به رمزارزهای دیگر و پول نقد تبدیل کنند و این تلنگری بود به همه کاربران که قبلاً این بازی را جدی نگرفته بودند.

تلنگری که قدرت آن به سونامی هجوم کاربران به بازی همستر کمبات و سایر بازی های مشابه انجامید و اغلب کوچندگان تلگرام را به این سکو بازگرداند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همستر کمبات راه نات کوین را می رود؟ | تفاوت جدی همستر و نات

همستر کمبات راه نات کوین را می رود؟ | تفاوت جدی همستر و نات